South- Africa - Reisverslagen van Tim Cevat - WaarBenJij.nu South- Africa - Reisverslagen van Tim Cevat - WaarBenJij.nu

South- Africa

Op 24 januari gaat het dan eindelijk gebeuren en begint mijn reis naar Zuid- Afrika. Dit doe ik samen met vier medestudenten en een begeleidster vanuit de Pabo.
In Zuid- Afrika ga ik eerst twee maanden lesgeven op verschillende farmschools. Dit zijn scholen die bij een blanke boer op het erf staan en waar kinderen van zijn 'zwarte' arbeiders les krijgen.
Na deze eerste twee maanden heb ik ervoor gekozen om nog een maand rond te trekken door Zuid- Afrika. Dit vind ik erg spannend aangezien ik dan alleen ben en nog weinig kan plannen aangezien je afhankelijk bent van mensen die je daar tegen komt. Het is namelijk niet verstandig om alleen te reizen in Zuid- Afrika.
Als klap op de vuurpijl zal ik mijn reis afsluiten met vijf dagen Dubai. Dit lijkt mij een unieke kans, omdat ik in deze plaats toch al moet overstappen en dan wil hier natuurlijk ook nog even wat sightseeing doen.

Veel plezier met het lezen van mijn reisverslagen!

Wil je op de hoogte gehouden worden wanneer ik een nieuw reisverslag plaats, dan kun je je in het linkermenu aanmelden voor de mailinglijst.

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2013

En toen zat het praktijk gedeelte er alweer op

18 Maart 2013

De laatste stageschool, maar nu een stadsschool

18 Maart 2013

Baildon Waterfalls & Tala Gamereserve

08 Maart 2013

Een kort weekje Tafeni primary

08 Maart 2013

Sani- pass
Tim

Ik ben Tim Cevat, 24 jaar oud en woonachtig te Meppel.

Actief sinds 05 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 131566

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 14 April 2017

Extended African Adventure - Southern Africa

17 Januari 2017 - 01 Februari 2017

Backpacking South- Africa and Mozambique

13 Juli 2013 - 17 Augustus 2013

Hitchhiken door Europa

24 Januari 2013 - 24 April 2013

South- Africa

Landen bezocht: